Het gebeurt al eens: komt een klant binnen in ons kantoor met de melding dat hij de omnium voor zijn één jaar oude auto wil stopzetten, maar anderzijds een omnium wil voor het net aangeschafte tweedehandse autootje van zijn vrouw.
‘Ja meneer’, zegt de man dan, ‘een omnium voor een duurdere wagen is immers niet goedkoop’.
Maar als je dan informeert wat een totaal verlies financieel inhoudt, en je zegt dat de investering van een omnium voor een duurdere wagen toch zinvoller is, doordat bij totaal verlies het toch beter te dragen is, tja, dan geeft die klant je gegarandeerd gelijk.
Het scheelt voor die man een serieuze slok op de borrel als hij zijn voertuig dan wel zijn vrouw haar autootje in de total loss rijdt.
Voor welke auto neem je dan beter een omnium?
Dit is slechts één anekdote uit het dagelijks leven van Jan Robyn en zijn team in de Diksmuidestraat 52 in Ieper.
Een anekdote die bewijst dat wij niet zomaar klakkeloos uitvoeren wat de klant vraagt, maar durven meedenken met de klant en creatieve oplossingen voorstellen.
Wij beheren een op en top professioneel verzekeringskantoor.
Hier geen hypothecaire leningen of geldbeleggingen: "De verzekeringswereld is al zo complex dat specialisatie geen overbodige luxe is" .
Bij JRC ben je nooit een nummer.